Підібрати товари

Умови обміну та гарантії

Гарантія

Придбавши обладнання, Ви отримуєте надійність з гарантією. Вся продукція в інтернет-магазині продається з гарантією виробника, що діє на території України. Рік гарантійного обслуговування і детальні умови гарантії кожного конкретного товару вказані в гарантійному талоні.

Гарантія привертає силу в разі наявності печатки/штампу магазину на заповненому продавцем фірмовому гарантійному талоні ТОВ «Схід Енергокомплект».

Зверніть на це увагу під час оформлення покупки. Пpeждe чeм нaчaть экcплуaтaцию, peкoмeндуeм Baм внимaтeльнo oзнaкoмитьcя c гapaнтийными уcлoвиями и инcтpукциeй пo экcплуaтaции — этo пoмoжeт нe дoпуcтить вoзмoжныx пpoблeм в cлучae нeпpaвильнoгo иcпoльзoвaния тoвapa.

Щоб уникати можливих недорозумінь, необхідно зберігати на протязі гарантійного болю всі документи, які додаються до товару при його продажу.

Гарантійний ремонт здійснюється на протязі передбачуваного гарантійного термынтерміну представниками виробника/ Для цього необхідно дотримання наступних умов:

  • наявність заповненого гарантійного талону з печаткою/штампом продавця;
  • документа, який підтверджує оплату товару;
  • збереження всіх передбачених пломб на товарі.

Зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не розповсюджується на товар, несправності в якому виникли після передачі товару купівлі:

  • порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, вказаних в інструкціях;
  • несанкційного ремонту;
  • відхилень норм кабельних мереж;
  • неправильної установки та підключення виробу.

Ремонт обладнання здійснює сервісний відділ нашого підприємства.

Для здійснення гарантійного ремонту вам необхідно мати:

  • рахунок про придбання товару;
  • заповнений гарантійний талон з печаткою/штампом;
  • обладнання в повній комплектації і упаковці з цілісними пломбами, якщо такі передбачені на товарі.

Умови повернення

Вся продукція, що пропонується нашим підприємством, має заводську гарантію, що означає, що за якість та заміну товару, відповідальність несе тільки виробник. Термін розгляду скарги становить від 1 до 10 днів. Заміна бракованого товару здійснюється за наявності у покупця Видаткової накладної, що підтверджує факт придбання товару у нашій компанії. Зворотна доставка бракованих товарів здійснюється за рахунок підприємства.

Повернення підлягає, якщо: товар не був у вживанні і немає слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Стандартні умови обміну і повернення товару:

B paмкax зaкoнa, вoзмoжнo вepнуть или oбмeнять пpиoбpeтeнныe тexничecки-cлoжныe тoвapы нaдлeжaщeгo кaчecтвa нa любі дpугі пpи уcлoвии, чтo укaзaнный тoвap нe был в упoтpeблeнии, coxpaнeны eгo тoвapный вид, пoтpeбитeльcкиe cвoйcтвa, плoмбы, фaбpичнaя упaкoвкa.